Monday, December 30, 2013

Rock Bar @ The Ayana Resort & SPA, Bali

Gambar gambar sekitar Rock Bar di Ayana Resort & SPA Bali.

Terletak di kawasan Jimbaran kira kira 30 minit dari Kuta.

Layan gambar....

View airport Bali

Infinity pool

Ocean Front

Tempat lepak

Resort

Resort

A luxury resort

Skodeng bilik 


Beach front

Beach

OK. This is another luxury resort in Bali.

Kalau tak stay sini pun ramai je datang for 1 reason. Tengok sunset dari Rock Bar.

Kat sini ada satu bar atas batu batu yang di bina dan sangat sesuai sebagai port nak tengok sunset.

Tapi???











Kena order air yang agak mahal. Rp100,000 segelas dan kena queue.

Aku tak recommend sangat bagi yang kurang kesabarannya, tapi sekali sekala nak buat keje gila kat tempat orang .. sila sila lah...  

The luxe, the serenity, the sunset..... all in, agak berbaloi jugak sebenarnya. Tapi ikut nasib jugak la.. kalau ramai sangat orang memang sampai sudah tetap lah menanti giliran...............



Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Dari semua hidupmu yang penuh duka
Kan ku hapus semua menjadi indah

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu

4 comments :

  1. Meng!!
    Apa khabar mu di sanahhh!

    ReplyDelete
  2. aku baik baik je AJ.....

    kau tu ke mana lama menghilang. sibuk benor orang orang atasan ni..

    selamat tahun baru bro !

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru jugak bro!

    Aku ada tapi mmg sgt busy sepanjang last few months..blog ko ni pun ni jek br nk tgk blk. Hiks.

    Meriah betul dengan prog kembara ko Meng..gud job yah..keep on writing and posting bro..

    ReplyDelete
  4. AJ : thanks. all the best too you too !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...