Wednesday, June 26, 2013

Boracay - Puka Shell Beach

Puka Shell Beach ini sangat lah cantik. Silap silap Kak Ton boleh nanges terduduk sebab tumpas tanpa perlu bertanding.

The best beach in Boracay. Agak isolated. Quiet tapi begitu menenangkan sangat sesuai untuk bercanda canda di pasiran.

Damai dan air lautnya ........... sangat menakjubkan.

Pantai ini adalah diwajibkan pergi ! Sapa tak pegi dia rugi. Sapa rugi dia tak untung ! Siapa tak untung dia rugi jugak. ( ulang ulang sampai letih )

Jadi, biarkan gambar gambar ini berkata kata...... cuaca berjerebu masih aku tak lalu nak menaip panjang panjang. Nak taip caption pun kelabu mata.

Oh jerebu.... bila kau nak berambus.. bus... os os os.....

Munasabahkah begitu?

Aku rasa muna !

* sekup mulut dengan underwear merah

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12

#13

#14

#15

#16

#17

#18

#19

#20



Bila tiba di pasiran pantai
Ombak menuju pantai merindu

( P: )
Bila tiba waktu untuk kita
Melafazkan rindu yang bergelora

( L: )
Sayangku aku rindu akan harum rambutmu
Berjurai bagai bayu/layar di langit biru

( P: )
Sayangku aku rindu akan belai tawamu
Semerdu bayu yang lalu huu...

( L: )
Cintamu sehebat laut yang luas
( P: )
Sesegar ombak yang memutih

( L: & P: )
Bercanda di pasiran pantai
Kita bersama memadu asmara
Cinta setia

( L: & P: )
Bercanda di pasiran pantai
Kita bersama memadu asmara 

6 comments :

  1. ko tau, TIGA kali kitorang gi Puka Beach ni. TIGA KALI! sume gambar syok sendri dan drama bersiri cincin berlian ku hilang di lautan sepi.

    tapi sumpah, beach ni cantik gile!

    ReplyDelete
  2. Boss.. Apa ni???? Apa nii???? Apasal semua gambar cantik ni??? Stress tau tengok beach cantik2 gini!!!!

    ReplyDelete
  3. Biq : 3?? mak ai. aku pegi 2 kali je...

    memang cun kan? lagi lagi kalau kita yang cun dan kacak ni pegi, bertambah cun tempat tu.

    * pitam bawah pokok kelapa tunggu kena himpap

    Ayu : jadi. apa lagi di tunggu? kemas beg. jangan lupa buku merah jangan lupa bawa moga moga belum tamat tempoh.

    erkk passport aku pun dah nak mati !

    ReplyDelete
  4. Tunggu tabung penuh boss, la ni dah kosong kosong kosongggggggggggggggg! hahahaha..

    ReplyDelete
  5. meng nanti ko tgk la gambar puka beach aku sampai muntah okey...cun la sangat vogidevas baju kembang merahhhhhh uolssssss! HAHAHAHAHA! kacak! kacak! kacak!

    ReplyDelete
  6. Ayu : Boss boss boss aku bosan ! aku bosan ! blablablablabla...

    Biq : sila cepat. aku x sabar nak muntah ni...

    * siap siap nak muntah dalam begpack

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...