Tuesday, May 31, 2011

Hari Sukan Sedunia

Lepas solat asar tadi, aku, IG dan beberapa staff memulakan aktiviti kesukanan kami. Ya lah, sekarang ni macam macam dengar orang sakit. Manager opis aku yang kami selalu kutuk tu, kena serangan jantung hari tu. Now dia bakal ambik alih tugas aku di site sebab dia tak mahu keje yang terpaksa dia berjumpa CEO aku. Nanti CEO aku yang garang tu marah dia, kang kena serangan jantung lagi.

Pastu Nenek Wok customer aku pun masuk spital.

Then ada la orang lain kat site tu yang kami kenal di datangi macam macam penyakit. Seram sejuk di buatnya.

IG citer, jumaat lepas jiran dia meninggal kena jantung jugak.

So sekarang senang je orang nak sakit. Lagi lagi la kami perokok tegar ni.

Jadi bagi mengambil langkah langkah menyihatkan badan, kami kini bersukan !

Yey !

Nak gi gym, kena request kunci pulak. Tak pe, tu akan datang. Tapi petang petang lepas ni plan nak main ping pong. Dan hari ni kami dah start. Bukan lama pun, main 3 games sorang dah berpeluh peluh tu OK lah. Janji peluh mengalir keluar dan kami agar cergas sikit.

Pastikan aktiviti kesukanan ini tidak MMJM.

Lepas peluh peluh bersukan, balik rumah beli nasik lemak tepi jalan dan melantak dengan riang !

* pengsan

How??


No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...