Saturday, April 30, 2011

Wanita Dan Beli Belah

Aku mimpi jalan dengan OR masuk shopping mall. Masa tu hujan lebat.

Tiba tiba, aku di kejutkan.

"Yang !"
"Hah"

Aku tersedar.

"Yang ! Yang !"

OR menangis sebelah aku.

"Kenapa ni?"
"I mimpi takut"
"Mimpi apa?"

Dia nangis lagi. Aku peluk gosok gosok badan dia.

"Mimpi apa?"
"I mimpi sayang tinggalkan I"

Aku gelak gelak.

"Dah lah tu. Tidur lah"
"Tak nak Yang. Sedih"

Menangis nangis la pulak kacau aku tido. Ganggu lak aku nak tido.

"Yang. Sayang ni kacau. I pun tengah mimpi tadi. Mimpi bawak sayang shopping kat mall. Dah la tu sedih, mimpi mengarut je tu, tidur tidur"

Aku peluk peluk dia dalam teresak esak dia menangis.

Pastu aku pun hampir hampir terlena. Tiba tiba dia kejut aku semula.

"Sayang mimpi kita pegi mall mana?"
"Hah?"
"Kita beli apa?"

Hish. 

"Tak sempat nak beli lagi, baru nak masuk mall. Dah. Sambung tidur, nanti esok I bagitau kita shopping apa"

Dan aku terus keras sambung tidur sampai ke subuh. Kalau dah pompuan tu, dengar je shopping terus je excited terlebih.


Selamat bercuti semua.........

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...