Sunday, April 24, 2011

Lensa

Sebelum tu aku nak tanya pakar pakar lensa kamera.

Kalau aku beli Tamron 18-270mm-f3.5-6.3 DiII-VC PZD untuk pakai kat 550D aku, adakah berbaloi baloi? Atau beli Canon 18-200mm sajork?

Aku perlukan jawapan ni sebelum aku buta tuli menghabiskan wang yang dah tak ada ni. 

* nanges.

Cepat. Tolong aku bantu aku. Aku kempunan telur tembakul

* makan telur penyu 500 bijik.

Ni hah gambar dia. Inzal tak?

Tapi aku nak lense yang boleh pakai all rounder. Tak suka tukar tukar, plus, aku bukanlah pro ambik gambar, hanya untuk suka suki berdiri saja.




* matilah takde yang pedulik !

Agak agak nak ambik gambar lubang hidung orang OK tak? Hiks.

OK. Sila bagi jawapan dengan segera oke. Sapa yang tau pun boleh tolong jawabkan. Penting ni, untuk keamanan sejagat. Kalau tak de, aku beli teleskop je lah !

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...