Saturday, December 20, 2014

Jom Makan : WIlliam's Corner PJ... V2.0

Lepak lepak GBS di William's Corner PJ version 2

Ni William's Corner - V 1.0

Menu makanan dipersilakan masuk mengadap.

Spaghetti Arabiata

Lamb Chop

Chicken apa ke benda cheese ntah

Chicken Chop

Minuman

Ada yang menjaga suara

Buruk lantak kan bebudak ni? Makan tak ingat dunia. Tapi rezeki Tuhan bagi... belasah je la selagi tak memudaratkan.

Apa yang menarik dengan Williams ni adalah menu dia yang ntah hapa hapa. Boleh di create sesuka hati dan makan la sepuas hati juga.

Cuma harganya.. agak mahal juga.

Apa yang penting.. Kita enjoice.

Nora bagi empat bintang !

Korang yang selalu lepak William ni, apa menu kegemaran korang? Kasi idea skit.... !!!

Dah kaya William ni. Dah boleh buat album.. adakah Will.I.Am tu william ni? Hiks..

Okey. Nak share satu lagu ni.

OR aku suka la sangat lagu ni. Apa kena ntah. Girang je bila menyanyi....

Anak aku suka jugak. Nak lagu NGOK NGOK !

Hahahaha.. bonNgok?

Aku tak berapa suka sebab aku dengar tak berbijik butir. Tak faham dia sebut apa. Tapi penyanyi dia... hmmm bergetar tulang rusuk no 2, 3 dan 4.

Enjoice and happy weekend !



Bulan bintang kau janjikan
Tidak aku teruja
Cakap memang mudah
Semuanya mampu

Kata manis kau beri
Ku terpikat belum tentu
Cakap memang murah
Oh, kau pun tau

Kiranya kau benar mahu
Kiranya kau benar mahuku
One, two ku sayang kamu
Jangan sakiti aku

Knock knock
Mahuku perhatian
Knock knock
Mahuku kau buktikan
Jangan tersalah, jangan tersilap
Jangan abaikanku

Knock knock
Ku berikan semua
Knock knock
Ku buktikan diriku
Jangan tersalah, jangan tersilap
Jangan abaikanku

Jaga-jaga hati, jaga-jaga nanti
Kalau ku hampa kau kan rasa
Jaga-jaga hati, jaga-jaga nanti
Kalau ku terluka kau pun kan sama

Bukan mahu tunjuk diva
Bukan nak mengada
Cuma ku tak mahu kecewa selalu
Dan andai apa ku beri
Tidak cukup untukmu
Katakan padaku apa kau mahu

Kiranya kau benar mahu
Kiranya kau benar mahuku
One, two ku sayang kamu
Jangan sakiti aku

Knock knock
Mahuku perhatian
Knock knock
Mahuku kau buktikan
Jangan tersalah, jangan tersilap
Jangan abaikanku

Knock knock
Ku berikan semua
Knock knock
Ku buktikan diriku
Jangan tersalah, jangan tersilap
Jangan abaikanku

Jaga-jaga hati, jaga-jaga nanti
Kalau ku hampa kau kan rasa
Jaga-jaga hati, jaga-jaga nanti
Kalau ku terluka kau pun kan sama

Satu, haruslah setia
Dua, jangan cakap bohong
Buatku nangis jangan, jangan
Tiga, buatku tersenyum
Empat, ulangi dari satu

Knock knock
Mahuku hanya perhatian
Knock knock
Mahuku untuk kau buktikan
Jangan pernah kau abaikanku

Knock knock
Mahuku perhatian
Knock knock
Mahuku kau buktikan
Jangan tersalah, jangan tersilap
Jangan abaikanku

8 comments :

  1. Bila scroll bawah nak PLAY lagu....

    Lagu Knock Knock! TIDAKKKKK!!!

    Baru nak request suruh bubuh lagu ngok ngok ni dekat entri Bagan. Uncle Meng dah bubuh haha

    ReplyDelete
  2. Lamanya tak lepak kat William ni.

    ReplyDelete
  3. ahhh buat aku kelaparan je memalam nih meng oii....

    tu ayam tu namanya chicken kiev...feberet zaman silam aku...

    meng try mantou ngn buttered prawn...sodap kat tekak aku!hahaha william ada suh try chilli crab gak ngn mantou tu tapi aku tak pnah try lak...mantou tu free, sukati laa nak makan banyak2 pun...hikss....sedap dan gebus!

    ReplyDelete
  4. Dulu kami selalu makan nan cheese, spaghetti arabiata & beef carbonara...tp itu dulu.

    ReplyDelete
  5. Zaman waktu Blog tgh hangat dulu, nama WILLIAM nih memang MELETOP gitu .... tapi hingga kini masih tak sampai sampai lagi ...

    Elizebeth nih orang Malaya ker? Sedap tonasi suara dia ....

    ReplyDelete
  6. SyiM : Hahahah

    aku dah dpt baca fikiran ko....



    Ren : haaaa now rasanya banyak cawangan dah merata rata..

    sila cuba



    DJ : hmmm kalau host JJCM mesti tau semua kan?

    bagus.

    nanti aku cuba menu menu kau tuh

    ReplyDelete
  7. Nasa : sekarang??

    nan bunyi macam sedap jugak. nanti aku try test.


    MKL : ya.. untuk penggemar lamb..!


    Ghaz : yes rasanya malaysia but mix parentage. english dgn chinese..

    rasanya la kot. dia glamer sebab suka cover cover lagu kat utube.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...