Sunday, May 26, 2013

Cyberview Lodge Resort & SPA - Part 1

Hari tu aku ada keje sikit di Cyberview Lodge. 

Menarik resort ni.

Pohon pohon menghijau

Tenang dan damai

Indah juga kalau nak berehat rehat

Walaupun dekat dengan kota tapi ketenangannya masih terasa

Ada jugak rasa macam di luar negara

Bunga tahik ayam

Karma

Lepak lepak pun best

Aman damai jiwa

Pokok apa aku tak tau

Batang pokok

Banyak pokok

Segar bijik mata

Batu batan


Damai


Relaxing


Harmoni

Lepas tu aku rasa macam menarik jugak kalau stay sini. Macam best jer. Hari pun nak hujan, aku malas nak drive balik. Aku check ada available room. Aku call OR.

"Yang. Datang sini. Kita tido hotel"
"Kenapa?"
"Kan anniversary kita? Mai lah. Saya malas nak balik"

Huhuhuhu. Hari tu dia dah ingatkan aku tapi aku tak de masa nak gi cuti mana mana, datang idea spontan macam ni, belasah je lah !

Hero lah paling seronok. 

Aku pun perlukan waktu untuk tenangkan diri sendiri yang kebelakangan ini agak busy.............

bersambung.................

4 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...