Friday, March 23, 2012

Turkey

Mari kita mulakan entry malam jumaat ini dengan melihat gambar gambar dari member aku yang bergirangan di bumi Turkey !

* jeles tahap gaban





.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


By the way, gambar last tu bukan dia. Sebab apa tau?

Sebab tetek yang ni terlebih ranom. Ya aw aw...... !

p/s Sila bungkus awek belly dancer ni ! Tetek asing !

* lariiiii

Aku memang teringin nak pegi Turkey. Tu memang dalam wish list aku. Tapi tak tau la bila.

Agak extreme tak kalau aku plan mengarut nak menggembara macam ni?


Hilang akal ke tak?

Rasanya OK kot.

Tapi !

Kena ada banyak duit. Kena cuti sebulan. Kena plan. Kena fikir banyak benda dan paling penting kena tahan rindu tak jumpa orang orang tersayang.

Tapi aku yakin. Boleh !

Insya allah. Cuma tak tau bila.

3 comments :

  1. kalau takut rindu, ngapain tidak dibawa sajork org tersayang? he

    ReplyDelete
  2. mengarut tu tak tp extreme tu ya...hehhee....meng byk duit semua boleh jadi kan...

    ReplyDelete
  3. PM : Masalahnya duit x berapa nak ada.. hik hik hik

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...