Saturday, March 19, 2011

Bukit Gambang

Anyway, aku just nak share ni hah gambar gambar dari Bukit Gambang.















Hah. Gambar gambar tu aku tak berapa rajin nak update.

Gambar pun tak banyak sebab banyak gambar orang orangan. So gambar gambar berstatuskan panorama adalah kurang.

Tapi tak pe lah. Cukup la tu untuk memberi gambaran macamana tempat bernama Bukit Gambang Resort tu.

Secara overall. Bukit Gambang Waterpark adalah sesuai untuk lokasi bersantai dan ber riang ria bersama keluarga dan anak anak. Tapi nak stay situ tak perlu lah. Service hotel tak berapa best sangat. Makanan kat hotel pun so so.

Aku sugesi sapa nak pegi, sewa je hotel kat Kuantan sebab dari Kuantan cuma 30 minit je pun.

Tapi kalau nak stay pun, boleh jugak. Mudah juga bagi yang tak puas mandi dan nak mandi berkali kali.

Rides rides dia aku rasa banyak dan agak mencabar juga especially yang belah atas, tapi aku tak de masa nak explore sangat. Ada yang longest in South East Asia la apa lah, so benda benda macam ni boleh di cuba baik mereka mereka yang gemarkan challenge dan sesuatu yang mendebarkan.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...