Thursday, December 5, 2019

Weekend Staycation | HOLIDAY INN KUALA LUMPUR, Glenmarie : 02

Nestled among lush greenery, Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie is a resort-styled sanctuary that’s perfect for a holiday retreat, a quick staycation from the bustling city, or a business stay.



Our 260-room hotel overlooks the award-winning Glenmarie Golf and Country Club golf course. 

Our guests will have access to the recreational facilities of the club, which includes an olympic size swimming pool, a children's pool, a fitness centre, tennis courts, squash courts, and so much more.







Mari kita usha bilik penginapan yang ada di resort ni. Ada room dan suites dan ada jugak executive club room bagi yang perlukan lebih privacy.

Setiap kategori ada perbezaan saiz bilik, view dan juga harganya. 

Aku ambik Deluxe Room di Garden Wing. Ada option pulak smoking and non smoking. Best tu. Dah tentu tau mana satu pilihan aku. Hehe






Our guestrooms offer a cosy, yet spacious abode for you to rest and relax with a panoramic view of the lush green landscape, while our suites provides a home with a private kitchenette and balcony. Stay connected with wireless internet, whilst our plush bedding promises a good rest, always.

Deluxe room aku di tingkat 4.



Masuk je tengok bilik besar dan memang serba baru direfurbished. Rasa happy lak. Lagi lagi saiz bilik boleh tahan besar.

















Amenities lain pun cukup lah untuk kegunaan.

Bilik air pun besar...





For lowest price offered dan amenities dan facilities 4 bintang, aku rasa Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie cukup untuk menjadi option penginapan terbaik !


Kalau terdesak nak mencari kedai makan atau convenience store berdekatan hotel ni, area Glenmarie pun ada banyak jugak pilihan sampai ke tengah malam. Cuma kena keluar sikit la dari area resort ni dan perlu ada kenderaan.

Kami pun sempat keluar cari makan.






Usha area resort time malam....








Kami ambik kesempatan late check out dan check out jam 4 petang !



Overall nice stay. 

Recommended untuk yang mencari penginapan gaya mewah tapi dengan harga yang berpatutan.  Malangnya aku dengar khabar hotel ini akan di tutup tidak lama lagi !!

Sorry !

HOLIDAY INN KUALA LUMPUR, Glenmarie
1 Jalan Usahawan U1/8
Seksyen U1
40250 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan
03 78025200

2 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...